mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Vårt hem

Kategori: Allmänt

Vi har nu bott i vårt radhus i lite mindre än ett halvår och vi trivs som fisken i vattnet och har gjort sen dag ett. Jag tror inte att vi någonsin har varit husmänniskor, även om ett stort vitt hus skulle vara underbart så tror jag att detta som vi skaffat oss nu är alldeles lagomt för stunden. Själv tycker jag att vårt radhus är väldigt fint och det är egentligen inte jättemycket som behöver göras. Sen måste man enligt mig sätta sin egna touch på sitt hem och det är precis vad vi försöker göra nu. Detta tar ju självklart lite tid då ingenting är gratis men man får ta det som är viktigast först. Om jag ska vara ärlig så har nog både jag och Emil lite problem med det där att välja vad som är viktigast haha, vi vill göra allt på en gång =). Idag har vi iallafall varit ute på vår altan för typ första gången, eller ja vi har ju varit där men inte suttit och bara njutit av vårsolen som tittade fram idag. När man flyttar från lägenhet så har man kanske inte ritkigt de där "rätta" möblerna för en altan så just nu ser det lite fattigt ut här ute men vi jobbar på det och jag hoppas att vi kan hinna få det lite mysigare till sommaren.
 
Någon som har tips på vad man måste ha på sin altan i sommar?
 
 
Kommentera inlägget här: