mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Kör en repris

Kategori: Allmänt

Tänkte köra en lite liknade grej som jag gjort tidigare, frågestund, med mina egna frågor :')! Ibland tycker jag att det står helt still i huvudet när det kommer till ämne att skriva om. Jag vill heller inte påstå att det kommer idéer flygande på posten och då får man helt enkelt trolla fram lite hittepåfrågor som man kan ställa till sig själv. Desperat säger du, klyftigt säger jag.
 
Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar av sämsta typ (inte från start kanske, men nu är den faktiskt helt urusel)

Hur många kuddar har du i sängen? Jag sover på en, men vi har fyra tror jag... Emil har alla andra :D!

Är du social? Mycket bra fråga. Jo men jag är nog ganska social så länge jag får bli lite varm i kläderna. Kan nog uppfattas som lite dryg men om jag får säga det med egna ord skulle jag säga att jag är lite blyg i början bara.
 
Tycker du om kaffe? Haha om jag gör! Eller egentligen gör jag nog inte det. Jag gillar kaffe med fika. Eller jag gillar kaffe. Tror jag.
 
Har du någon gång åkt ambulans? Japp det har jag gjort. Svimmade på gymmet en gång och fick åka in för lite EKG och så. Min syster var med och ännu kvarstår ett mysterium från denna kväll... hennes skor are still gone och vi har ingen aning om vart,när och hur hon tagit av sig dem.
 
Föredrar du att ringa eller skriva sms? Görlätt fråga, sms direkt. Jag har så svårt för att prata i luren, känns som jag typ stammar var tredje mening. Det svåra är ju självklart att få fram känslor i sms. Även om det finns ett tusentals figurer så fattar ändå inte folk vad jag menar HAHA.
 
Vem skickade sms till dig senast och vad stod det? Min bror skrev så här: Träna imorgon? Vilken tid? Dock skrev han inte detta med text utan med massa figurer och trots det så fattade jag helt och hållet vad han mena :).
 
Hur går du helst klädd? Jag älskar färgen svart och bär gärna det nertill. Ett par sköna svarta jeans/jeggings med bra stretch och en snygg t-shirt blir great.
 
 
Kram <3
 
 
Kommentera inlägget här: