mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Intresset

Kategori: Allmänt

Nu till något som får mitt hjärta bulta och ögon att glittra.....MÖBLER =). Jag är ett stort fan av inredning och stil, något jag faktiskt skulle vilja lära mig mer om och arbeta med. Haft många olika drömyrken och detta har varit ett utav dem. När det kommer till mitt egna hem finns det begränsningar, speciellt när man har barn. Känns inte som det är så stor idé att inreda med allt det där man skulle vilja ha då det ändå kommer gå sönder eller bli tvunget att ställas bort. Trots detta kliar det ändå i fingrarna lite och kikar gärna på de olika möbelaffärerna, speciellt när rean är så stor som den är just nu. Här nedan kommer lite favoriter ifrån www.chilli.se:).
 
 
 
 
 
 
 
  
 

 
Kram <3
Kommentera inlägget här: