mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Lite från året som varit

Kategori: Allmänt

 En väldigt lycklig dag. Ultraljud i v20.
 
 Jag hade fruktansvärt jobbigt ett tag under gravitditeten att äta vissa maträtter. Här fick det därför bli en clemetin.
 
 Lyckliga, magen börjar allt bli rund.
 
 Älskling tog med mig ut på restaurang <3
 
 Magen runt v30 tror jag =) nu började den bli riktigt stor.
 
 Här var det inte så långt kvar innan lillkillen skulle komma!
 
 Nu var det dags, bjuder på denna snyggingen :)
 
 Allra första bilden på Henry <3
 
 Vår älskade Teus som lämnade oss allt för tidigt. Du saknas oss och livet är bannemej inte rättvist. Du var världens vackraste och jag kan inte lägga upp denna bild utan att tårarna rinner. All kärlek till dig, jag hoppas du mår bra var du än är!
 
 Hjärtat!
Kommentera inlägget här: