mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Alla de där idéerna

Kategori: Allmänt

I mitt huvud snurrar det en hel del. Jag har väldigt mycket idéer om vad jag skulle kunna skriva om här på bloggen men min feghet stoppar mig. Som jag berättat tidigare så är jag en mycket öppen person och delar gärna med mig av mina personliga tankar. Sen har jag lite svårt att skriva om "viktiga" ämnen så som politik, världens alla kriser, jämställdhet och allt som faktiskt är punkter som vi i nuläget diskuterar väldigt mycket. Jag har alltid varit rädd för att göra fel och jag tror att det är där som min varsamhet träder in. Jag är helt enkelt rädd för att skriva fel saker, göra bort mig med fel information och rädd för att folk ska tycka jag är helt koko. Man kan tycka att min blogg därför blir ganska ytlig och jag snurrar lätt in på samma ämnen i mina inlägg vilket jag själv tycker är dötrist. Men vad vill folk läsa om då? 
 
Vilket fall som helst, tråkig, ytlig eller ointressant så har jag idéer och jag vill göra denna blogg roligare. Kanske kommer jag inte diskutera (med mig själv) politik och alla hemskheter som vi har här i världen men på något sätt ska jag försöka piffa upp denna gamla trasan 😊. Om ni har någon idé, snälla, sitt inte och håll inne på den utan skriv till mig. Kanske vill du veta vad jag tycker om en soffa som du ska köpa eller vill du ha någon annans tanke på bröllopsplanerna? Vad som,  jag skulle verkligen tycka det vore underbart att få skriva om något som ni vill läsa.
 
Kram <3
Kommentera inlägget här: