mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Styling

Kategori: Allmänt

Första julen som mamma är snart här och jag tänker varje dag på vad tusan jag ska ha på mig. Tycker alltid det är lite knivigt vad man ska välja för plagg på våra olika högtider eller andra tillställningar, dock känns det ännu lite svårare just detta år. Jag har fortfarande lite svårt att ha vissa utav mina redan inköpta kläder och tycker det är svårt att hitta något där inte brösten ploppar ut eller att valkarna är det enda man ser. Ojsan där kom en stor röv mitt i vägen av julgranens fina smyckning. Nja det är lite svårt att hitta något som gör att man inte ser ut som en flodhäst eller som en 14 åring som har tagit på sig för små kläder. Nedan kommer lite förslag på vad ni och kanske till och med jag kan ha på mig på julafton.
 
Från Gina Tricot hittar ni dessa fina klänningar.
 
 
 
Från Lindex, något annat än klänning.
 
Och från H&M hittar ni dessa godingar.
 
 
 
 
Vad brukar ni ha på er på julafton?
 
Kram<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: