mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Som man en gång såg ut

Kategori: Allmänt

 
Jag är ju ganska missnöjd utav mig, det vet ni vid detta laget. Har väl aldrig varit nöjd med utseende och allt som har med det att göra. Nu sitter jag här och kikar igenom bilder på mig själv för typ ett år sen och vill helt plötsligt se ut så igen. Inte för att jag gillade mig då men jag tycker ju självklart att jag såg bättre ut förr än nu. Mina funderingar snurrar runt detta med hur våra hjärnor fungerar. Eller är det bara jag som alltid vill ha det jag inte har? Är det bara jag som aldrig är riktigt nöjd trots att man har allt man har t.ex världens finaste familj!? Att få se ut som någon annan eller en bättre version av sig själv, tänker ni så?
 
 
  Jag i Nörrköping på Harry Potter-utställning. Saknar det där håret alltså, vilket jag alltid gör när jag klipper mig.
 
 
Minisemester i Göteborg med mannen. Gud vad smal!
 
 
Återigen.... Want my body back! Klagade som sagt då med, men nu vill jag faktiskt se ut så och kanske jobba på att vara nöjd.
 
Kram
 
 
 
Kommentera inlägget här: