mygreen

Det är lätt att säga kloka ord, men det är svårare att leva upp till dom.

Årets julklapp

Kategori: Allmänt

Jag vet att det är julafton om endast någon dag och jag hoppas innerligt att ni nu är klara med era julklappar vid detta laget. Jag vill ändå tipsa er om en väldigt rolig, avslappnande och inspirerande sak som ni kanske kan köpa till er själva, en målarbok för vuxna. Ni har säkert stött på detta och jag själv har inhandlat en sådan (finns på bokhandeln och faktiskt till och med på vissa matbutiker). Detta är alltså en målarbok med motiv som kräver en liten tanke och fundering. Vissa mönster är ganska svåra att se hur det hela hänger ihop medan andra är lättare. Här får vi vuxna verkligen chansen till att använda vår härliga kreativitet som finns där hos oss alla men som oftast kanske är ganska så gömd. För mig har denna bok inneburit en hel del avslappning och ett enkelt sätt att bara vara. Perfekt sysselsättning istället för att kolla på tv (eller när mannen kollar eller spelar fotboll på tvn)! 
 
Kram
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: